torsdag 20 december 2007

Hemsida

Hej på er allihopa!

Håller på och fixar och trixar med en hemsida åt hundarna. Har inte ännu bestämt vilken färg den ska vara i. Just nu är den lila och rosa men jag lutar åt vit eller brunt kanske. Sen har jag lite problem med det svenska språket så det är inte alltid helt korrekt men men det kommer. Så det får ni inte hänga upp er på. Allt är inte färdigskrivet utan ibland har jag bara skrivit nått för att fylla ut bara för att jag är så himla nyfiken ;) på hur den kommer att bli.

Utan jag skulle vilja ha lite feedback på hur den ser ut i det stora hela. Jag är som sagt väldigt kluven i den här frågan. Så ni får gärna berätta vad ni tycker om färgen och uppläget men inte språket om ni är snälla. Då kan jag bli lite sur ;)

Sen är jag lite besviken att Maysan ska vara så himla svår att ta kort på. Vill ju ha ett på dem ihop men det verkar vara besvärligt.

Nej nu ska jag sova kommer att vakna när Peder går upp kl 04.00. Vilken jävla tid.

Inga kommentarer: