fredag 7 december 2007

Idol finalen

Så var idol över för den här gången. Har inte följt programmet från början utan kollat lite här och där. Tycker att själva uttagningen är bäst där alla som vill får visa upp sina bra och dåliga sidor :) Kan inte förstå att endel ställer upp och förnedrar sig så hemskt. Men å andra sidan så blir det ju rolig tv.

För första gången var det två tjejer i final, Amanda och Marie.

Amanda har inte imponerat på mig så mycket utan jag har nog mest tyckt att hon är så cool. Gillar hennes stil verkligen. Sen har hon ju inte sjungit så himla rent alla gånger heller. Själv så ska jag nog inte öppna munnen och kanske därför inte yttra mig heller om det här. Idag impade hon mig verkligen. Vilken scenkänsla tjejen hade och vad cool hon var. Även fast hon inte vann så kommer nog framtiden att vara spännande för henne. För vilken vinnare i idol har blivit ett stort namn.

Men Marie sjunger otroligt fint måste jag säga fast hon hade inte samma roliga scenframträdande som Amanda.

Tycker ivarjefall att rätt person vann sångmässigt men hade man tittat på showen så skulle Amanda ha kammat hem den. Enligt min menning ivarjefall.

Inga kommentarer: