onsdag 15 maj 2024

Rocklunda Nationell utställning




Utställningsåret har börjat bra. Jag och småtjejerna åkte till Västerås i april för att delta på vår första utställning för året. När vi närmade oss Västerås började det vräka ner snö och vår tilltänka promenad med Jeanette, Sunny och Kimya kändes hotad. Det skulle i varjefall inte vara soligt och varmt. 

Sivan fick den här gången bara vara med som maskot men det gjorde hon så bra. Hon åt inte upp sin fäll i buren en gång så jag är mäkta imponerad. 

Hera började utställningsåret med stor stil och blev BIR för dagen. Så glad över resultatet och det var så roligt att få springa in i gruppfinalen med Gosefisen. Nu hade inte jag och domaren samma smak om hundar men så kan det vara ibland men får mig är Gosefisen det snyggaste jag vet. 

Det blev en promenad med Jeanette och ligan också även om den blev kortare än tänkt och vädret var sämre men så roligt att träffas ändå. 

Superbra dag men dåligt väder. 




Inga kommentarer: