måndag 13 januari 2014

Så lycklig, vi tittar in i framtiden

Nu har jag hittat en grupp som jag ska träna rally med under vintern och förhoppningsvis hela året. De som är med i gruppen startar i olika klasser. Vi har en i mästarklass, avancerad och nybörjarklass. Så nästan alla klasserna är representerade och så klart vi också som inte har startat än :) Träningen kommer att ske på skyltar från alla klasserna och det tycker jag är super får då har man redan lärt in dem när det är dax för att avancera i klass. Ja för jag hoppas ju att vi ska avancera så klart och inte stå och trampa i en klass hela vårt liv men det tror jag heller inte att vi kommer att göra. 

Jag har annars suttit hela helgen framför datorn och gjort olika projekt för skolan. Idag skickade jag in de två sista sakerna och det känns så skönt. I morgon efter sista seminariet kommer jag att ta ledigt på kvällen hur mycket jag än har att plugga in för tentan på fredag. Det är jag värd och jag behöver ladda batterierna. Idag har det varit dåligt med promenader så i morgon har jag lovat kamelerna en skön fm promenad tillsammans och bara njuta av att matten kommer att vakna pigg i morogn efter bara 4 timmars sömn i natt. Det är hårt att vara studerande


Inga kommentarer: