torsdag 2 januari 2014

Fotoutmaningen 365 Foton

Nu har jag bestämt mig för att vara med i Fotoutmaningen  365 Fotonoch jag hoppas att jag inte tappar suget som förra året utan fullföjer det den här gången. Jag kommer att fota mycket med mobilen så det ska bli lättare att blogga så ibland blir det redigerade bilder och ibland blir det oredigerade bilder. Ska ju ändå ut med 365 bilder på ett år. Ska försöka med ett kort varje dag till de olika teman som finns att hålla sig efter och jag kommer att försöka göra dem i kamelernas tecken :) Men ibland kommer det nog att komma kort som inte går i kamelernas tecken heller :)

Om ni är intresserade av tävlingen så hittar ni den HÄR




1 kommentar:

janicke sa...

Hej! Har surfat runt inne hos dig. Kul att du är med och det blir roligt att följa dig och kamelerna. Lycka till med dina mål och med 365!