onsdag 2 december 2009

Maya har varit på besök

Idag när jag har varit på praktiken så har Maya fått äran att vara hos Cattis. Jag tror att Maya har skött sig bra och jag tror verkligen att hon har fått bästa omvårdnaden. Men inget går väl upp imot matte kände jag när jag kom innanför dörren. Det är härligt att känna sig omtyckt ;)

Maya har i alla fall fått spatsera på Cattis tomt och skällt på hennes grannes hund. Legat i soffan och tittat på tv. Jag bara undrar kan man ha det bättre som sjukskriven hund. Cattis och hon har också försökt att bli kompisar. När Cattis är här så skäller Maya bara på henne men nu har Cattis mutat henne med godis.

Nu sitter vi här och väntar på husse så de andra 2 kan få sin långpromenad. Jag tror inte att Maya vill att jag ska lämna henne igen så vi får vänta på husse. Så hon får lite sällskap av någon älskad familjemedlem.

2 kommentarer:

Cattis o gänget sa...

Det var en ära att ha kamelen här :)

Mirre sa...

Ohhh kan tro att hon var som en prinsessa där minsann =D hihi

Kram