onsdag 16 december 2009

Den svarta och vita snöleoparden

Vet inte om Doris har varit ute i snön någongång förut. Hon har ju flyttat till oss som vuxen. Men jag tror inte det och hon tycker att det är så kul :)) Hon hoppar och donar och jagar snöflingor. Idag när jag har skottat gården har hon varit med hela tiden och kollat in läget.

Tungan är framme. Undra om hon försöker fånga snöflingarna med munnen.

Åhh vad mjukt det är

Kolla in den söta tassen.

Att det är lite djup spelar ingen roll. Jag har päls som en grizzly.

Här kommer jag matte.

Jag vilar mig ett tag genom att sitta lite.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hon ser verkligen ut att tycka om snön jättefina bilder !!Kram från mormor !

Emelie sa...

Underbara bilder!!

Norbergarna sa...

Vad hon ser härlig ut! Grizzlyn Doris;)

Och redaktör?! Grattis vad kul!!