tisdag 22 december 2009

Fad fan är det där

Så tänkte jag verkligen när jag kom ut från badrummet en kväll. Då låg den här svarta saken i mörkret och väntade på mig. Mulis satt bredvid och det såg så jäkla äckligt ut. Det första som slog men tanke var att någon hade lagt en äcklig kabel = bajs i hallen eller att det var en spya. Jag visste inte hur fort jag skulle få på lampan i taket. När jag hade tänkt lampan såg jag att det var ett ben från en leksaksspindel från Ikea. Mulis hade hittat en ny leksak. Hon brukar ta över små bitar från gosedjuren som hundarna sliter bort.

3 kommentarer:

Norbergarna sa...

Ha ha! det såg jätteläbbigt ut!!!

Helena sa...

Vovvar bjuder ofta på överraskningar! Sofie, tack för täcket! Vi har saknat det! Men nu har vi det och en varm Lusse :-)

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR till dig och "brunisarna" Hoppas ni får en härlig ledighet.

Kramar
Helena och gänget i Uppsala

Cajsa och Ozzy sa...

Haha ja man skulle nog ha blivit rätt paff!! God Jul!