tisdag 15 december 2009

För Farao

Fick för ett tag sedan en förfrågan om jag ville vara med och vara redaktör för faraohundstidningen För Farao. Efter mycket tänkande och funderande som jag också har skolan så tackade jag ja. Så nu känns det spännande och roligt som jag har varit med och gjort våran första tidning. Jag tror att den har gått i tryck och ska väl förhoppningsvis dimpa ner i alla medlemmars brevlåda här i december. Det är i alla fall våran förhoppning men man vet ju aldrig det kan ju bli ändringar.

3 kommentarer:

Helena sa...

Vad kul! Hoppas att även jag får tidningen! Ja, jag är ju medlem... fast det inte märktes i somras! Hmmm.
Tack för grattishälsning till Lusse! Kommer det någon julklapp till Lusse snart? Han fryser ;-)
kram

Emelie sa...

Spännande!

anna sa...

Kul kul :-) Ska bli spännande att läsa