onsdag 16 januari 2008

Hundhalsband

Har länge funderat ifall jag skulle prova mig på att göra egna halsband till hundarna. Men jag har aldrig kommit igång.

Har många ideer och funderingar om hur jag vill ha mina halsband. Jag är nämligen väldigt kräsen när jag ska handla och det var länge sedan jag hittade nått som dög.

Så nu ska jag äntligen göra slag i saken och pyssla till det lite. Behöver verkligen nått kreativt att göra hemma så inte hjärnan torkar ihop. Finns nämligen riskt för det har jag märkt. Har varit väldit fantasifull och kreativ under hela livet fram till 20 och sedan bara avstannade det. Vet inte varför men nu när man ska göra nått så har fantasin försvunnit. Men nu känner jag att det får vara nog.

Har fördjupat mig i olika sidor på internet om D-ringar, polyesterband, läder och en massa annat. Nu ska jag bara bestämma vad jag ska handlar. Inte det lättaste men jag har en klar bild av hur jag vill att mitt halsband ska se ut. Helst brett med stora D-ringar och nått snyggt band. Samt lite annat smått och gott som jag inte tänker avslöja här. ;)

Känner hur det springer runt i hjärnan med ideer. Det är bra den kanske blev räddad i rätt tid. Hjärnan alltså.

Inga kommentarer: