lördag 9 maj 2015

Väskan är packad

Japp i morgon är det dags att göra ett allvarligt försök till träning i rally i Falun tillsammans med Jenny och hennes 5 hundar. För nästa helg ska jag och Tyson göra två nya försök i nybörjarklass i Tierp. Ja vad säger man vi har tränat lite grann men ja uthålligheten är inte direkt superbra om han ser något annat som intresserar honom. Då är den som bortblåst men kan han hålla upp blicken och titta på mig så går allt super.
 
Så nu är väskan packad med skyltar, koner och leksaker. Det hör inte till vanligheten att jag ligger ett steg förre här man jag känner att jag i morgon inte vill stressa runt och leta efter alla saker så det känns nu bra och lugnt. Nu kan vi mysa på morgonen utan att behöva stressa runt. Känner jag mig rätt så kommer det att bli stressigt ändå.
 
Men jag känner mig väldigt laddad. Kamelerna och giraffen ligger och laddar upp snarkandes i soffan.

Inga kommentarer: