söndag 24 maj 2015

Födelsedagspresent till matte

Fyller år här i veckan som kommer och jag har sneglat på byxorna i fritidsfabrikens sortiment länge. Men så märkte jag idag att de hade 20 % till idag så jag blev eld och lågor och började titta. Jag hade velat ha ett par lila men de var tyvärr slut och jag får absolut inte på mig ett par xxs. Så det blev ett par i färgen cranberry. Jag tror jag kamelen, myrsloken och giraffen kommer att bli så snygga tillsammans. Nu hoppas jag att jag blir nöjd med dessa byxor också. Blir jag det så köper jag ett par lila också när de kommer in. Jag hoppas bara att jag inte ser ut som en stoppad gris när de kommer på mig. Risken finns då jag har sett att dessa byxor kan vara rätt tajta. Men det återstår och se. Ja hoppas de hinner komma i veckan så jag och Tyson kan vara snygga till helgen när vi ska tävla.


Inga kommentarer: