fredag 15 maj 2015

Fixat rallyskyltar

När jag var och tränade i Falun så slog det mig att det är en fördel om man har riktiga grejer och tränar med som det även skapar en mer tävlingslik miljö. Jag har läst på rallylydnadssidan på Facebook att vissa har tagit dvdfilmsfodral och satt mindre skyltar i. Så idag har jag pysslat med att göra mina egna skyltar och som vi inte har färg i skrivaren så fick jag helt enkelt rita och färglägga med vattenfärg. Inte hade jag gul heller men det går lika bra med orange.
 
Ja jag är faktiskt nöjd med resultatet och min pysselsida blev även lite ompysslad. Tog ungefär hela dagen med avbrott för två promenader och lite dammsugning.
 
Lätta är de och nu ligger de nerpackade i väskan för att följa med på rallytävlingen i morgon. Ja är man där i tid kan man bygga upp kombinationer som man skulle vilja prova innan tävling som kommer i banan. Tror även det kan vara bra för Tyson att träna med lite skyltar innan så han är med på vad vi ska göra.
 
 

4 kommentarer:

Erika sa...

Tjusigt!

Unknown sa...

Jättesnygga :-) Har du också DVD fodral?

[Anna] sa...

Snyggt blev det!! :)

Sofie sa...

Sofia, ja det är DVD fodral. Har inte testat dem än på träning bara

Tack så mycket alla :)