lördag 16 maj 2015

Följa oss på flera sätt

Jag har tappat det här med bloggningen lite fast jag inte vill och det beror mycket på att jag är trött när jag kommer hem från jobbet och inte orkar sätta mig vid datorn för att blogga. Av någon anledning så kan jag inte blogga från mobilen, fattar inte varför men den vill inte godkänna min inloggning. Tråkigt då jag knäpper mycket bilder med mobilen.

Men ni kan även följa oss på facebook på sidan Sofie och kamelerna där jag även lägger upp alla blogginlägg. Bara in och gilla vår sida. :) Där hamnar också lite mer uppdateringar från vår vardag och inte bara blogginlägg.

Eller så följer du oss på Instagram och då under namnet maya_piraya. Här kommer även uppdateringar från mig men det är mest bilder på hundarna som läggs ut och lite annat.

Inga kommentarer: