måndag 19 maj 2014

Önskelista till mig själv


Ja jag fyller snart år och här är en liten önskelista på vad jag skulle kunna tänka mig. Om det är någon som äger några av dessa plagg får ni gärna berätta vad ni tycker om dem.

Har länge önskat mig en väst och jag tycker att Hurrta västen är fruktansvärt dyr så jag har kollat på den här västen från Hööks. Har även provat den nu när Hööks har öppnat i närheten av oss och jag tycker att den uppfyller mina krav på träningsväst. Bra med fickor och den satt bra också. Storlek S passar och Hööks finns i Borlänge ;)


Dessa byxor finns också på Hööks men de har jag inte provat. Men det skulle vara skönt att ha ett par byxor att kräla runt med i skogen som sitter bra och så mina jeans inte hela tiden behöver bli skitiga. Tycker faktiskt att de är lite snygga också.


Fast egentligen skulle jag nog vilja ha dessa byxor från Lundhags då jag tror att grönt är min och Xenas färg för tillfället. Men brunt passar nog också. tyvärr är ju dessa byxor snuskigt dyra och jag vet inte om de är värda pengarna. Men jag tycker att de är snygga.

6 kommentarer:

Denise sa...

Jag har både Hööks hundförarväst och Hurttas Motivationsväst. Det som är bättre med Hööks är de fickorna fram. De är djupa och du har möjlighet att stänga dem. Annars är jag supernöjd med båda västarna.

Unknown sa...

Fina grejer. Hoppas du får nåt av det :)

Anonym sa...

Lundhags är inte den bästa byxan har själv ett par gick sönder efter en fjälltur jämfört med haglöfs som höll tio år minst den finns dock i alla möjliga färger! mvh mamma

Sara sa...

Jag älskar mina Lundhags bästa byxorna någonsin!

Emelie sa...

Snygg väst, en sån vill jag också ha! :)

Emma sa...

Mina Lundhags har hållit bra för mig. Har haft dem på mig både i fjällen och när jag tränar hund. Funkar fint för både och! Däremot håller jag med om att de är dyra och jag kommer troligen köpa en billigare byxa nästa gång.