torsdag 8 maj 2014

Dåligt väder och kallt som faan

Ja vädret är inte direkt varmt för tillfället. Vi går snabbt och hurtigt på promenaderna och jag har varit så trött i veckan pga min nya praktik så vi har inte tränat någonting. Xena vill knappt sticka nosen utanför dörren nu när det är så kallt.

I går var jag och red på herr Shire så då fick faktiskt Xena följa med Anna, Bosse och Dobby på promenad med nya bekantskaper. Xena hade skött sig perfekt och sedan fick hon följa med hem till Anna och mysa lite i soffan med sin kompis Dobby som inte alls uppskattade att också Bosse ville ligga nära. Vänner delar man inte med sig av hälsade hon honom. 

Astrid var hemma med husse och lillmatte och mös i soffan till tv. 

Jag är ledig i morgon så då blir det fokus på kamelerna i några timmar och på min skoluppgift.

Inga kommentarer: