torsdag 7 februari 2013

Xena 6 månader

Så här ser min fina lilla tjej ut idag. Jag har experimenterat med självutlösaren på kameran och det var inte det lättaste :) I början stod hon bara och kollade på kameran och vägrade röra sig ut fläcken när den pep och grejade. Men efter några försök så gick det bra att röra på sig. Men det var lite klurigt att sätta på kameran och sedan ställa upp på 10 sekunder. Men samtidigt en bra övning för framtiden. Det här var i alla fall det bästa kortet vi fick till och jag är rätt nöjd. Hon hade kunnat stå rakare och inte lite snett som hon gör nu men det är ju inte heller alltid så lätt. Men jag är glad att det är ett kort när hon är friställd.

12 kommentarer:

Anna sa...

Vart är valpen?

Stor hon blivit, fin o elegant :)

[Anna] sa...

Vad snygg hon är! :)

Arlo sa...

Snygg kamel!

Annakarin Wahlgren sa...

Väldigt vacker!

Christina Klosterberg sa...

Oj, vad fin hon har blivit!

Hanna aka Lilla My sa...

Oj, vad stor hon har blivit :)

Anna sa...

Så himla vacker! Det dumma med att läsa hundbloggar är att man blir intresserad av ännu fler raser... :)

Emma sa...

Vilken snygging!

desperat hemmafru sa...

Jätteläcker! Ser ut som en riktig hund. :-) Mitt senaste tillskott ser ut som en miniatyråsna säger tyskarna... :-/

Eva sa...

Grattis-puss, får matten utdela!
Hon är SÅ snygg! (Kan även en total kamel-amatör säga:D)
Men det syntes ju på ett ståfoto redan som liten pytta. Kul hon växer så bra att det håller i sig!

Ippolinas IGs sa...

Jättefin!!! :)

Ninni sa...

Oj så stor och fin hon blivit! :D