måndag 4 februari 2013

Astrid mår bra

Astrid blev bra efter en dag med skonkost. Vet inte vad det var som felade men det var bra att det löste sig till det bästa. Istället är jag väldigt dålig och har bara legat som en pannkaka idag och tvingat mig ut på två korta promeander. Xena tycker att det är dötrist och Astrid hon står väl ut. Nu leker de för fulla muggar i vardagsrummet och det låter kan man lugnt säga. Fast det är bra att de leker som de inte brukar göra det så ofta. Xena har i alla fall en massa energi som vill ut.

5 kommentarer:

Siriosmilla sa...

Krya på dig!!!

desperat hemmafru sa...

Skönt att hon mår bättre! Även Buzz hade diarré här i helgen, men det är också bättre. Phu.

Och så hoppas jag att du kryar på dig snabbt. Du har ju en valp att ta hand om och de tar knappast hänsyn till så små detaljer som att matte är sjuk...

Anna sa...

hihi, jag brukade tänka på det innan jag skaffade hund: "vad gör man om man är jättesjuk?". Jaa du. Bara släpar sig ut, helt enkelt.. :) Krya på dig!

Anna sa...

hihi, jag brukade tänka på det innan jag skaffade hund: "vad gör man om man är jättesjuk?". Jaa du. Bara släpar sig ut, helt enkelt.. :) Krya på dig!

Quila o Ronja sa...

Skönt att Astrid nu mår bättre.......men skit att du mår dåligt :-(
Det är så härligt att se dom leka tillsammans, eller hur!
Det där med fb, det är nog en vääääldigt smart idé ;-) Man blir lätt fast i träsket!!!
Kram till dig och dina, fina "kameler"