onsdag 6 februari 2013

Man tar vad man hittar

När Xena kommer i ett speciellt humör så börjar hon leta efter något nytt att leka med här hemma. Kan inte säga att hon har lite leksaker att leka med min hon vill väl ha nya saker som alla barn. Jag känner starkt igen beteendet vid det här laget. Det börjar med att hon springer runt i huset och kollar överallt som verkar intressant sedan så tar hon någonting i flykten så att säga ;) Det kan vara allt från saker i papperskorgen i datarummet till en tom bajspåse som råkar ligga framme. Det här beteendet kommer oftast på eftermiddagarna eller på kvällen när hon tycker att hon har det lite tråkigt. Men igår tog hon nog ändå priset. Kommer ut och vad ser jag på golvet om inte min morgonrock som hon har hämtat i sovrummet och vispat runt med i vardagsrummet. Kan väl säga att jag blev lite paff när jag såg den. Där går väl ändå gränsen tycker jag med vad man får leka med och inte.

5 kommentarer:

Quila o Ronja sa...

Förlåt att jag sitter här och skrattar!! Företagsam ung dam ;-)
Badkaret är toppenbra, verkligen!
Finns på flera olika ställen. Sök på "Booster Bath". Priserna varierar en hel del.
Ha en fortsatt bra dag
Kram

Emma sa...

Men vilken liten buse! Liam är alltid superglad i nya leksaker men dom är tyvärr inte roliga så länge... Han ska bara ha å ha...;) fast det är ganska kul att köpa nytt också ;)

Arlo sa...

Det var nog skärpet som var kuligast tror jag. Värsta röda ormen, vetja!

Ann-Margret, Vinja o Bozza sa...

Verkar som du fått ett litet busfrö. Kul med en hund som hittar på lite kul saker.

Kram

Eva sa...

Man måste ju hitta PÅ något för att få uppmärksamhet när man har trååååkigt!
Det var Assars ständiga förklaring till allt han stal (och förstörde...). Gällde även nattetid när matten tyckte sovande var mer nödvändigt än underhållning av hund...