tisdag 5 februari 2013

Smaskig frukost och biffen

Kamelerna fick en extra smaskig frukost i morse med kyckling och mat. Det var mycket uppskattat av båda tjejerna. Astrid smaskade upp allt och Xena stod väl ett tag och letade mellan kulorna efter mera kyckling. Ibland bjuds det på delikatesser här hemma och kyckling är mycket uppskattat.

Tänkte jag skulle lägga ut en bild på Biffen också så ni får se vad musklig min 6 månaders valp är idag. Ska även försöka ta ett kort bara hussen kommer hem på hur hon ser ut idag när hon fyller 6 månader :) Så håll utkick.


2 kommentarer:

Anna sa...

Nu svarade jag ju på din kommentar i min blogg och inte här... Klistrar in svaret här med ifall du letar :)

Vad glad jag blir! tack tack tack :)

Har blogspot och kan bara den, vilken portal använder du?

Jag har gjort instagramlänken som en bild i photoshop och sedan lagt till den som gadget i layouten. Där har jag också valt att länka till instagramsidan.

Muspekaren är enkel, men man kan bli lite avskräckt av instruktionerna... Först måste man googla typ "lägg till muspekare i bloggen", då kommer det upp bra sidor som förklarar hur du gör, men det går typ till så här: googla "download free cursor", då kommer du t.ex hit: http://www.cursors-4u.com/ klicka runt och välj någon gullig muspekare. Klicka på bilden - då får du upp en kod för just den pekaren. Klistra in koden i en ny gadget för HTML-kodning i layouten! Som sagt, det är inte alls så svårt som jag får det att låta! Lycka till :)

Sofie sa...

Tack för ditt svar