måndag 30 augusti 2010

Rasthage

Som vi just nu inte har någon tomt att släppa hundarna på har vi kollat in en rashage i Borlänge. Den verkar helt ok så på onsdag eller i morgon hoppas jag få med Cajsa och Ozzy som man kan säga är kamelernas pojkvän. Ja det är inte ofta en kille har tre tjejer ;) Staketet var ordentligt så jag känner mig inte orolig att släppa dem där. Ett rejält plank och med killen med sig så blir det nog inget annat än bus. Det är även bra om de får springa ordentligt och blir av med lite överskotts energi som de springer runt med. Hoppas att det inte regnar bara. Inge kul att stoppa in flera blöta hundar i bilen.

4 kommentarer:

Nina sa...

Tack!! Det var ju vår första utställning så jag blir extra glad över berömmet. =)

Ag tycker att dina hundar är så fina. Jag blir riktigt sugen på att någon gång skaffa mig en faraohund.

Mirre sa...

Najs att hitta ett sådant ställe och vad trevligt Ozzy har det med sådana tjusiga damer =D.

Tack för raderna hos mig, Bellman verkar vara ok nu, men vi får ha lite koll

kramar

Cajsa och Ozzy sa...

Ja han har det bra min Ozzy!!!=)

Lyckopiller sa...

haha..Ozzy har början till ett eget harem ;D