tisdag 24 augusti 2010

Regnig dag och utställningstält

I morse var kamelerna så glada över att de skulle få gå ut. Men det gick snabbt över bara jag öppnade dörren. Då tänkte de nog, va fan är det här. För det regnade verkligen så man blev blöt. Det var väl knappt att de kissade och andra gången vi var ut så höll sig alla tre. Snäll matte som tar ut dem för att de inte ville bajsa i morse så vägrar de att göra nått alls. Nu har vi i alla fall tagit en promenad i solen. Härligt efter två blöta promenader.

Annar så letar jag efter ett utställningstält. Byte mitt bersåtält mot kursböcker. Ett bra byte som jag aldrig ville ha med mig tältet som det tog för stor plats i bilen. Har ju en liten bil :) Så nu ska jag hitta ett annat tält. Vill ha ett sådant där lättviktstält i kupolmodell. Inget pop upp utan de andra med två smala pinnar. Om ni vet nått företag som säljer sådana så kommentera gärna det. Reklam eller utan spelar ingen roll. Priset ska vara under 2000 kr.

2 kommentarer:

Nina sa...

Ett sådant letar jag också efter. Men var är ett pop uptält?

Helena sa...

Royal Canin har för 1300kr. Köpte ett på Eskilstuna-utställningen.

Kram
/H