lördag 28 augusti 2010

Härlig dag igår och mindre härlig idag

Igår hade jag och Maya och Astrid en toppen dag. Vi gick upp tidigt och kollade på film när vi smälte frukosten. Sedan gick vi en promenad på 1 mil i rask takt och sov sedan middag tillsammans under filten. Sen var det dax att åka till skogen och plocka svamp. Fick rapport från fjällen att Anka hade plockat hallon i flera timmar och sedan sov som en stock.

Idag har det inte varit lika roligt. Vi skulle ha varit till Norberg och kollat på lc tävlingarna. Men i stället har jag jobbat 11 timmar. Jag och kamelerna har bara tag två promenader tillsammans idag :( I morgon blir det också jobb men jag kommer då hem halv fem. Då ska vi gå en mil igen. Måste försöka att hålla oss i form. På måndag börjar skolan igen.

5 kommentarer:

Nina sa...

Tack! Jag är jättenöjd. =)

Vad duktig du är som går en mil så ofta.

Lyckopiller sa...

Åh vad roligt att jag hittade er. har alltid tyckt att faraohundar varit så vackra, men jag har aldrig fått träffa nån. Nu ska jag följa er genom bloggen. Blir riktigt kul!

Boubou sa...

Så mysigt det ser ut på kudden... Speciellt efter en promenad är det perfekt!

Anonym sa...

Men åååå vilket gohjärta :)

Linda sa...

uuuunderbart kort! gud va mysigt det ser ut!

kram