söndag 15 augusti 2010

Jobbar och jobbar

Nu har jag jobbat väldigt mycket igen så det händer inte så mycket för kamelerna. De sover och går promenader med husse på dagarna och matte på kvällarna. Försöker hinna med lite mys också :) Ska bara jobba tre dagar till sedan får vi semester. Den veckan vi har semester ska ägnas åt att gå viltspår och andra spår. Så då ska vi ta igen all förlorad tid tillsammans. Nästa helg är det Eskilstuna och Maya ska ställas. Vi får väl se hur det går pga hennes fobi med flugor. Har tränat lite här hemma och jag får inte alls med mig öronen. De är riktade bakåt i lyssnings pose så jag hoppas att det går bättre för dem nästa helg. Förr har öronen haft flygplans stil men det var då hundra gånger bättre än hur de ser ut nu. Ska försöka peppa henne lite i veckan.

1 kommentar:

Tassintryck sa...

Här är det fullspäckat schema ser jag :-)! Smidigt och driftigt med "spårdagboken".
Hoppas utställningen var/blir lysande.
Kram från mig
/maria