torsdag 26 augusti 2010

Lite nervöst faktiskt

Igår kväll anmälda jag till det Norska Lure Coursingprovet som ska ligga väldigt nära gränsen. Har faktiskt ingen koll men det löser sig när den dagen kommer :) Men det här med att anmäla var inte det lättaste, fick klia mig lite i huvudet över en frågan. Kunde för allt världen inte komma på vad de menade. Men så slog det mig. De ville ju veta vem som hade fött upp hunden. Ja norska språket är inte lätt eller så var jag bara lite seg hahaha. Jag och Astrid är det som åker. Maya får vara hemma och umgås med mormor hoppas jag. Ja och Anka med så klart.

4 kommentarer:

Tassintryck sa...

Vad spännande! Hoppas att det går super.
SV. Tack. Trotsar resten av förkylningsperioden och chockar kroppen med att jobba lite. Verkar som att det är flera som är sjuka. Hoppas att du snart mår bra!
kram från mig
/maria

Nina sa...

Vad spännande!! Hoppas att det går bra.

Nina sa...

Ja det är jättekul! Hoppas bara att jag hittar något som är något att ha. =)
Skönt att hundarna kan vara ute eller inne som de vill.

Nina sa...

Hahahaha Gunnel är ju helt underbart!!

Siv är en Lancashire heeler. =)