fredag 6 augusti 2010

Gratis försäkringar

Fyra stycken försäkringsbrev har jag ligger här hemma och väntar på att användas. Skulle jag använda alla fyra på en hund så skulle den bli gratis i 2 år. Men nu har jag bara maya införsäkrad i Folksam där försäkringarna gäller. I och med att hon fyller 8 i November så kommer hennes försäkring att börja sjunka. Så det blir nog till att försäkra över Astrid till Folksam och lägga alla presentkorten på henne. Får se hur jag gör. 2 av Presentkorten har Astrid vunnit på LC tävlingar och två av dem har vi fått av Rakelhs husse Odd. Tack Odd för breven vi uppskattar det verkligen.

1 kommentar:

Tassintryck sa...

Det var inga dåliga vinster :-)! Gratulerar. Behöver du inte alla så vet du var jag finns att få tag i, ha, ha ha.
Sv:Var och kikade bil idag och nu ligger valet på wolksvagen caddy, den lite nyare modellen. Den var störst bak och den är billig att köra och laga om något skulle gå sönder. Känner mig trygg med den då jag har en wolksvagen sedan tidigare.
kram från mig
/maria