lördag 24 oktober 2009

Snart åker vi på äventyr

I dag stoppar jag in kamelerna och åker till Avesta. Vi ska hälsa på min mamma och kamelernas mormor. Verkar ju inte som hon får några andra barnbarn.

Vi ska ta en promenad runt älven och jag hade väl hoppats på bättre väder som det små regnar. Men vi får gå ändå :) Det kommer att bli så skönt. Ska även försöka få med mig kameran så jag kan knäppa lite kort nu när vi är två om kamlerna. Är ju lite svårt annars när de sliter och drar åt tre håll. De har inte direkt tålamod att stå still speciellt länge.

Kamelarna kommer att bli överlyckliga det kan jag sätta hur mycke pengar som helst på. De älskar sin mormor och älskar att se nya saker. Och det var länge sedan vi gick runt älven. Annars gick vi där ofta när jag bodde i Avesta. Ett väldigt promenadslinga. Även jag tycker att det ska bli skönt att se nått nytt :) Rätt trött på omgivningarna här hemma känner jag. Ombyte förnöjer för hela familjen :)

Inga kommentarer: