fredag 2 oktober 2009

Äntligen lite ordning och reda på hundsakerna

När jag och hundarna bodde själva så hade jag en garderob där alla deras saker fanns. Det var verkligen toppen. När vi flyttade hem til Peder så har hundsakerna varit lite här och där och jag har inte haft någon kolla alls på alla saker. Men idag slog jag slag i saken och slängde ut lite färgbuttar som stod i en garderob i datarummet. Så nu har jag stenhård koll på alla saker från halsband till mediciner. Allt på samma ställa igen helt underbart.

Ja som ni ser så äger hundarna några halsband och man kan väll säga att nästan alla är Mayas. Tror jag räknade till 25 halsband och de hänger på två sidor i garderoben. Hur mång koppel jag har vill jag inte räkna känner jag. Säkert en tio stycken. Det här är alltså koppel och halsband som hundarn inte använder.

Ja man samlat på sig lite saker och nu finns ju inte alla täcken som hundarna har i skåpet. Och tre stora foder tunnor står i källaren. Ja att ha hund tar plats.


Inga kommentarer: