onsdag 14 oktober 2009

Hur långt går ni?

Jag fick den här länken av Anna Rasmussen och sedan kollade jag hur långt jag går med hundarna. Sen blev jag förbannad över att vi går så kort. Vi går i snitt 4,5 km när vi går långt. Vi har en på 6,92 tydligen och den går vi inte så ofta. Får kanske börja göra det. Runt sjön har vi gått en gång och det var lite över en mil. Våran morgonvända innan frukost är bara 1,5 km. Fast går man två på 4,5 kommer man ju upp i en mil.

Så vill ni veta hur långt ni går så gå in HÄR. Berätta gärna hur långt eran längsta och kortade väg är

3 kommentarer:

Norbergarna sa...

Men det där var ju skapligt beroendeframkallande!! "Hur lång är den, den, och den!!??"

"Kylsbo", som jag för det mesta går och om Jimmy går den "lilla"(?!) så är det den; 5,15km.
Här ska mätas mer!!!=)))

Norbergarna sa...

...och kissrundan jag brukar gå på kvällen är 1,07km =))
Sen har vi ju åxå minirundan runt "bussen" och den är 300 meter=))

Norbergarna sa...

Ska ni till Sthlm i helgen?