måndag 26 oktober 2009

Promenaden i går

Min kamera på telefonen är inte den bästa och jag vågade inte ta med mig min andra kamera som vädret var lite si som så. Så det blev inga höjdarkort så ni får ta det för vad det är :) Men några kort blev det i alla fall.

Efter kanotleden i Avesta. Ja leden efter älven kallas så :) så finns det bävrar. De har sina hyddor ute på en ö som som ligger i älven. Så man ser spår efter dem lite här och där. Här har de gett sig på ett stort träd och knagit lite på. Har man tur så kan man få se en bäver ifall man är där på kvällen. Men jag har aldrig vågat mig ner där då.


Mamma, Anka och Maya på gångbron. På ena sidan älven finns de här gångbroarna. Igår var de hala som sjutton av att de var blötta och att det var en massa löv på dem.

Astrid kollar in älven. Nej man kanske skulle behöva en bättre kamera på telefonen.

Inga kommentarer: