lördag 22 augusti 2009

Tack till min styvpappa Bengt

Idag kom jag på att Astrids hundmat nästan var slut som sambon hade gett alla hundarna av hennes mat igår när jag var borta. Han har inte så stor koll. Jag behöver åka till annan ort för att köpa hundmat och jag kände mig inte så sugen på att släppa städningen och åka iväg. Ringde då min mamma som hon ska komma till mig i morgon. Mamma bor på en ort med både granngården och djuraffär. Hon kunde inte men min styvpappa Bengt åkte och handlade till mig.

Så tack tack tack Bengt för att du hjälpte mig. Jag vet ju att du läser här :) Det var verkligen jättesnällt

2 kommentarer:

Mirre sa...

Ohh vilken hedersprick, vad underbart ;) sååå hjälpsam :) usscch ja drygt med dessa kulsprutor, sömnlöst och stressigt. ja kanske måste ge det där fodren med

tack gumman Kram

Annakarin @ Mathias.W sa...

Bra med snälla extra pappor :)
Vi kommer inte till högbo, har blivit så mycket resor nu senaste tiden att vi måste hålla igen lite ;) dessutom så blir jag tråkigt nog uppsagd till vintern då vi är 14 barnskötare som nu måste gå och jag är en av dem.. snyft!
Men vi kommer att ställa lite nu & då iallafall framöver.
Tack för hälsningen i bloggen :) :)
Kramar Annakarin