lördag 15 augusti 2009

Så var det snart dax att lufta de lurviga

I morgon är det lc som gäller för hela slanten. Bara Astrid startar den här gången som inte Maya känns riktigt fräsh. Nu regnar det så jag hoppas att det inte kommer att regna massor i morgon. Gör det så får vi försöka ha en mysig dag i bilen jag och Astrid. Den lilla kudden är packad så jag kan ta mig en liten tupp lur efter första loppet med lillstrumpan.

Maya och Anka ska vara hemma med husse och ha en lugn och fin dag. De ska slippa stressan över att vilja springa de med så hemma är bäst.

Annars har vi idag haft en toppen dag i Avesta på mycke jyckes öppna hus. Jag och Maya körde lite uppvisning i rallylydnad. Hon var inte riktigt med på noterna men det var Astrid i stället hon som alltid brukar kolla på annat. Hon försätter att förvåna mig. Alla tre låg lugn och fint i sin krok och sa inte ett knyst på flera timmar. Vad har hänt med mina gapiga tjejer. Ja jag känner att det var skönt och hoppas att lugnet håller i sig.

Nu ska vi sova så vi är pigga och fräsha i morgon

God natt

Inga kommentarer: