torsdag 6 augusti 2009

Nu har jag bestämt mig

För var någonstans jag och Astrid ska prova på championklass. Nu hade jag tänkt att det skulle bli i Högbobruk på SKK. Men för första gången i år har jag missat anmälningstiden. Kollade in på internetanmälan flera dagar försent. Så det får bli SvVk istället. Synd att vi missade Skk men det blir ju även lite billigare att anmäla på vinthundsklubben.

Det ska bli väldigt kul som det är en helt kravlös utställning. Nu ska vi försöka oss på nya grejer i ringen som att springa på lite mer och bara ha jävligt skoj. Vi ska sluta feglira med andra ord. Ska bli kul att se resultatet på den nya satsningen.

2 kommentarer:

Helena sa...

Njut som champion i ringen!!! :-)
Klart jag hör av mig på lördag och berättar hur det har gått!
kram
/H

Cattis sa...

Men hörrö du du, vi skulle ju samåka :P