fredag 6 juni 2008

En dag på standen

Idag har vi tillbringat några timmar på stranden. Det var verkligen jätteskönt och verkligen väldigt varmt. Som jag inte kan bada fick jag finna mig i att titta på. Mindre roligt som det kändes som jag skulle flyta bort. Det var verkligen varmt idag och jag hann bränna mig på de flesta kroppsdelar innan vi for hem. Började att flaga på axlarna, armarna och benen är röda samt en liten bit av magen. Men det var det värt.

Peder och Ebba busar i vattnet. Ebba ville inte gå upp och när hon kom upp var hon blå på läpparna. Men hon frös inte. Barn är roliga :)

Jag roade mig med att knäppa kort på mig själv och allting annat som kunda fångas på bild.

Boken jag också roade mig med mellan svettningarna. Svettades massor idag.

Solen gick äntligen i moln för ett tag. Jag tyckte att det var jätteskönt att svalka mig lite. Men det varade inte så länge.

Genom simmande barn och vuxna simmade också den här andfamiljen förbi. Tycker verkligen att det blev en bra bild. En stolt mamma med sina fina barn.

Inga kommentarer: