måndag 16 juni 2008

Eftermiddags tupplur

Som jag inte har sovit så många timmar inatt så fick jag ta mig en lur när jag kom hem efter jobbet. Jag envisades med att kolla klart på Mona Lisas leende igår och sedan skulle jag rasta hundar och duscha. Klockan hann då bli tolv och jag går upp kl: 05.00 så jag var lite trött.

När man tar sig en eftermiddagslur så är såklart alla djuren med på ett hörn. Maysan ville ligga sked under täcket och Astrid skulle aldrig få för sig att ligga under täcket. Mulis ville ha närkontakt av den högre graden.

Här kollar Maysan fram efter att vi har vaknat. Sötnosen är ju bara för gullig. Hon ser för vis ut tycker jag och man ser här att hon är lite äldre.

Mulis fattade värsta greppet om min hals och vägrade att släppa när jag vaknade. Hon hängde praktiskt taget över halsen Har knäppt korten själv därför ser man ju ut som ett ufo. Ebba var så snäll och gav mig kameran.

Här har hon lossat på greppet och låter mig andas igen. Jag ser allt lite trött ut inte så himla snygg idag inte hahahahaha

1 kommentar:

Mirrekex sa...

Så söta ni e kramis