söndag 4 maj 2008

Söndag morgon

jag springer runt i morgonrocken och hundarna ligger och solar på balkongen. Mulis har rymt igen har ingen anning om var hon är.

Vi ska senare idag träffa Cattis och Ronia, Johanna med Edda och Hilda på Hedemora/Säters BK. De har tränings helg där idag så vi ska nog träna lite Rally och Agility.

Igår träffade vi också tjejerna och tog en vända i skogen. Vi gick på ett jättefint och mysigt ställe som kallas för Djupdalen. Man kan verkligen säga att det var djupt för det gick neråt mest hela tiden tycker jag. Sen gick det så klart även uppför och det var inte lika kul. Astrid var som tokig och ville busa järnet med Edda men det fick hon ju inte för då hade hon väll försvunnit. Astrid fick sig även en åthuttning av Ronia för att hon luktade henne i baken. Astrid blev så chockad så hon aktade sig noga för Ronia sedan. Det tyckte jag att hon kunde behöva som hon hoppar och stampar på Maysan överallt utan att få den minsta tillsägning.

Nej det var ett jättebra ställe dit måste vi åka igen. Men jag vet inte om jag hittar hem igen om jag åker dit själv

Inga kommentarer: