lördag 2 februari 2008

Snö upp till halsen


Ja det känns faktiskt som att det är så. Var man än kollar så är det stora vallar med snö efter plogbilen. Känns som att snön har kommit lite sent men men det är mysigt ivarjefall.

Skulle ha gått på bio idag på Guldkompassen med Karoline och kolla in Hedemoras biograf. Har aldrig varit där. Men smarta jag hade kollat fel i biobladet så den var inte förren nästa helg. Så bi bestämde att det får bli då istället.

Imorgon blir det koppelkurs igen och sedan direkt tävlingmöte hemma hos Karin. Känns just nu riktigt jobbigt med det där mötet. Har ingen lust alls men tävlingen närmar sig med stormsteg och snart är det Maj fortare än man kan ana. Sedan är pressen över att allt ska gå bra.

Känns inte som att den här veckan har gått riktigt i mitt tecken. Hundar som inte har velat bajsa och Astrids fot. Glömde även plånboken på jobbet i fredags. Enda dagen som man skulle komma hem tidigt så för jag åka tur och retur till Avesta igen. Jag var inte på mitt bästa solskens humör kan jag säga. Självklart var det mitt fel men det var ändå surt. Nej nu hoppas jag att nästa vecka blir bättre.

Bara 2 veckor kvar till semester. Jag behöver semester

Inga kommentarer: