tisdag 12 februari 2008

Shopping galen :)

I lördags var jag och mamma i Borlänge på kupolen för att kolla in lite saker. På engång som jag kom innanför dörrarna kände jag att det nästan brann i plånboken. Det var länge sedan jag kände den här känslan så jag shoppade lös lite. Det var härligt för det var så himla länge sedan och det var jag värd också.

Mamma skulle ha en lampa och en duk till sitt nya matsalsbord. Så den första affären vi var in på var Indiska. Indiska är en härlig affär om man vill ha nått fint till hemmet. Brukar handla stora tekoppar där. Men idag slog jag till på en duk till vårat matsalsbord och svarta löpare. Är lite inne på svart och vitt och vill att vårat hem sedan ska bryta i olika vita färger när vi ska rusta. Gillade helt klart mönstret på duken men var rädd att Peder skulle hata den. Som tur var gjorde han inte det.


Så här är en närbild på mönstret. Visst är det härligt :)). Sedan såg bordet ut så här med duken och löparna. Letade också efter en ljuslykta som jag ville ställa på bordet men hittade ingen som var stilrent bara svart utan krusiduller. Ljusstakarna som står på bordet står igenligen på vardagsrumsbordet.

Sen kunde jag inte hålla mig utan hittade de här skorna. Men när ska jag ha dem ..skratt. Går ju liksom bara i fotvänliga skor. Men ibland kan man behöva ett par snygga skor också och då hittade jag de här. De var riktigt snygga till jeans vill jag lova. Var även in på Gina Tricot och hittade en tubkjol. En sådan här som ska sitta strax undet tuttarna med ett brett skärp. Den var bara så snygg att jag var tvungen att HA den. Kände verkligen HA begäret. Så nu när jag har handlat kjol och skor så får jag kanske ta och visa mig ute på krogen också. Skulle inte heller sitta helt fel ;) Var ett bra tag sedan och känner nog att det börjar bli dax.

1 kommentar:

Mirrekex sa...

hej vilka jättefina skor. De kommer göra sig kalas till jeans.

Duken var också verkligen fin. Riktgt fint med svarta löpare på.

Kul när man kan unna sig lite extra ju Kramis