torsdag 14 februari 2008

Alla Hjärtansdag

Idag kom jag hem lite tidigare och överaskade min lilla familj. De blev så glada och överaskade :)

När jag kom hem så stod det en röd ros och en nalle på matsalsbordet. Insåg att jag och Peder hade handlat på samma affär som vi hade köpt samma nalle till varandra. Själv så hade jag problemet när jag åkte hemifrån var jag skulle sätta nallen så inte Astrid skulle äta upp den. Hängde den på dataskärmen och hoppades att den skulle sitta kvar där när Peder kom hem. Det gjorde den, Astrid hade varit en duktig flicka. Hade jag satt den på bordet hade den garanterat varit borta. Men hade hon gjort det så hade det inte gjort nått för jag älskar ju henne med : )

Gilligt med en kille som kan uppskatta Alla hjärtans dag. Fick även kort ifrån Ebba. Jag och Peder fick ett var det var så gulligt


Inga kommentarer: