fredag 15 februari 2008

Fjällsemester

Äntligen ska vi ha seeeeemester :)))))))

Så imorgon drar vi kosan till fjällen för att vila upp oss och kanske bryta några ben :) Det var länge sedan man åkte slalom. Hela familjen ska med och jag funderar starkt över hur vi ska få plats med allt i bilen. Men det ordnar sig nog.

Så ni får ha det gott här hemma så kanske jag delar med mig av l ite kort senare. Det ska vara mer snö än de har haft på 100 år. Jag känner mig som ett barn igen :)

Så vi syns om en vecka igen. Kraaaaaaaaaaaam på er

2 kommentarer:

Mirrekex sa...

Hej ha det underbart nu på semestern verkligen! Kommer sakna dig på jobbet. Fina kort du och Peder fått av Ebba hihi. Toksött. Fin nalle och blomma du fått kramis

Anonym sa...

Åå bara lite avis.. har inte åkt bräda på 4år *sakna* :) Ha det härligt..

Sen MÅSTE jag bara säga att din frilla(frisyr) är såå snygg!! Vi satt ett gäng här hemma en lördag me lite vin och pratade om varför man aldrig ger människor komplimanger.. så nu gör jag det.. Snygg frilla! :)