måndag 25 februari 2008

Första dagen på jobbet efter semestern

Kan bara säga att det känns pyton. Vill ha mer semester hmmm.

Det var verkligen tungt att ta sig till jobbet idag. Kände verkligen inte för det och efter en timme så kändes det som att jag kunde dränka mig i en toalett. Det ska jag inte göra men känslan var ungefär så. Det är säkert inte så lätt heller ;) att göra det i en toalett.

Men frågan är hur kunde jag tycka att det var ok innan semestern. För det suuuuger verkligen. Hjärnan kommer att ruttna bort här för det finns ingenting nyttigt att tänka på. Ta en mopp, ta en trasa, åhhh kolla en fläck den måste jag ta bort. Ungefär så mycket använder man hjärnan i mitt jobb.

Låter riktigt roligt va.... nej jag får nog lov att ta tag i mitt liv så man inte sitter här med en guldklocka om 22 år.

Inga kommentarer: