söndag 10 februari 2008

Min nya Pärla

Min nya bil ser ni här. Visst är den fin eller så fin en Ford kan bli kanske man kan säga ;) Peder skuvade i gallret igår så nu är det bara att ringa till bilprovningen och beställa en registreringsbesiktning. Problemet nu är bara ifall man får väga in bilen på besiktningsplaten eller om man måste göra det någon annanstans. Det andra problemet är att vi bara har tre vinterdäck på fälj. Så det blir att köpa nya fälgar med däck runt om eller en fälg med däck.

Kollade in i bilen idag efter promisen och skuffen är enorm :))) Hundarna kommer att åka som kungar i den här bilen. Hundar och pakning får nu plats utan problem.

Hoppas att jag får den snart det är så roligt att få en ny bil. Slänga in det som är mitt och inreda till hundarna :)

Just nu åker jag i svärmors lilla fiat och den är hälften så stor som Mondeon.

2 kommentarer:

Mirrekex sa...

Fin pärla ju. Den räknar jag med att få åka med i ;) kramis

Anonym sa...

!! Häftigt, själv så ska jag å snart börja boa i vår familje bil, som vi skall ha när bebis kommer=) V4 kombi från 71=)..... *kram*