måndag 26 februari 2024

Freestyle

 

Hera lär sig slalom mellan koner

Nu tränar vi på mot en freestyledebut och jag trodde i min enfald att jag hade bestämt låtar till mina minigrisar. Men tydligen inte och jag fattar inte vad problemet är  😂 hur kan det vara så jäkla svårt att bestämma sig för en låt. Det hjälper ju inte till att jag nu också lyssnar mycket på spotify

Sedan har det hänt något med Sivan, hon har börjat arbeta så fort. Mycket fortare än vad jag har tänkt att vi ska göra. Så nu vet jag inte om det är en tillfällighet eller om det är något jag måste ta i beaktande. Jag har bestämt mig för att jag är tvungen att bestämma låt och koreografi innan sista februari för att ha en chans till någorlunda bra inlärning. Har även bestämt mig för att bygga så lätta program som möjligt även om det kommer att vara rätt lika tricks. Men vi ska göra något som vi känner oss trygga med. Känner mig grymt taggad inför debuten och det ska bli så kul. Kanske får jag en blackout igen som första starten med Xena. Självklart ska båda tjejerna få starta

Nu måste vi även börja miljöträna och som tur är blir ju vädret bättre och bättre så det ska vi nog lyckas få till några gånger tror jag. 

Inga kommentarer: