måndag 28 januari 2013

Vi är utmanade

Jag har fått en utmaning av min kära vän Anna som är lite att bita i. Så nu är den gamla vardagsrumsmattan utlagd i vardagsrummet och kallas nu mera för träningsmatta. På mattan kommer det under kvällen att börjas tränas för själva utmaningen. Vad den består av håller jag för mig själv ifall det blir totalt fiasko men ni kan följa vår träning mot det bestämda datumet här på bloggen. 

För det finns ett datum när utmaningen ska genomföras : P Ja jag är livrädd bara jag tänker på det. Ska även försöka börja filma lite mera så jag hoppas att det blir mera filmer på bloggen framöver och att vi kommer att blogga mera och så kan det nog bli nu när vi har lite mål att röra oss mot.

2 kommentarer:

Zallek - Kellaz sa...

Spännande!

Annakarin Wahlgren sa...

Lycka till! La till din blogg på min blogg & Blovlovin, hoppas du tycker att det var ok! Kram