fredag 11 januari 2013

Seraquin, Någon som behöver

Hej! Jag har ett paket med Seraquin tabletter som ligger och skräpar i mitt hundskåp. De är på 800 mg och passar till katt eller hund upp till 10 kg. Jag köpte dessa till katten men de var lite stora och jag behövde dela dem i fyra bitar för att hon hon skulle få i sig dem. Eller för att jag skulle få i henne dem. Hon ville inte äta dem själv. Det är mot stelhet i leder och jag vet andra som ger de här till sina hundar och katter och att det ska fungera. Men jag hade inte lust att slås med katten varje dag så jag ska testa nåt annat.

Så om någon är intresserad av de här så kan ni maila mig på kamelernas@gmail.com. Jag hade väl kanske tänkt mig 70 kr för dem och jag har tagit tre tabletter så det är 57/60 tabletter kvar.

2 kommentarer:

Eva sa...

Kanske skulle testa till Jesper? Han väger väl iofs ngt kg mer fortfarande, men ändå...
Ska försöka komma ihåg att maila/skicka på FB under dagen.

Anonym sa...

Hej hej :)

Lääääängsen jag var ut på din blogg. Var mycket som hände ett tag och jag la all fokus på familjen. Men jag har tänkt på mina bloggvänner så många gånger och jag har saknat att få läsa om era äventyr :)
Jag beklagar att du har förlorat två av dina fina töser <3 Vet hur tungt det är.
Nu ska vi försöka sparka igång bloggen greydobs och det ska bli roligt att återigen få ta del av era äventyr :)

Hoppas att allt är bra med er!