söndag 6 januari 2013

Ja varför inte

Idag har jag bestämt mig för att jag och Xena ska äntra rallylydnadsringen i Juni. Då är hon 10 månader och vi kan få skämma ut oss rejält :) Tänkte idag att det kanske vi ska göra men egentligen vad är det att fundera på. Vi har fem månader på oss att träna och ska man inte på fem månader kunna få med sig en yster kamel runt en bana med lite tålamod och en valium i blodet. Jo det ska väl gå, ska det inte??


Ja vi ger det ett försök vi har inget att förlora mer än hedern och att vi bjuder de andra på ett gott skratt :) 

5 kommentarer:

Arlo sa...

Så klart ni ska anmäla! Heja!

Eva sa...

Självklart!
Om ni gör bort er är väl ingen katastrof heller, fast jag tror ju inte att ni gör det.
Så länge lilltjejen har kul är det ju det viktigaste.

Hanna aka Lilla My sa...

Klart det går och det kommer dessutom gå alldels utmärkt!

desperat hemmafru sa...

Oj vad roligt det låter. Måste de inte ha några förkunskaper när man börjar med rallylydnaden? Typ sitt, ligg, gå fot... Eller tänker du liksom träna detta samtidigt? Är lite nyfiken eftersom jag har en hund som är 9 månader och totalt otränad i någon form av lydnad.

Ninni sa...

Yay! :D Vilken tävling ska ni på då? kanske jag och Wahidah kan vara med där också så slipper du vara ensam om att skämma ut dig ;)