tisdag 29 maj 2012

Tips på Astrids syster Inkas blogg

Astrid syster Inka har precis fått en egen blogg och jag måste så klart tipsa om den. Matten Mathilda äger förutom Inka en dansk-svensk gårdshund vid namn Zacky. I familjen finns även nordisen Embla och en massa ormar och annat smått och gott. Till hösten väntar de tillökning i form av en RIKTIG kamel Herr Omar som kommer från Öland.

Inka är verkligen Mayas dotter i utseendet. Jag får verkligen en tår i ögat när jag ser henne som jag tycker att jag ser Maya som yngre. Fina barn har hon fått Maya <3

Om ni vill kolla in inkas blogg så hittar ni den HÄR

4 kommentarer:

Ann-Margret o Vinja sa...

Sv. Jag kommer helt klart vara med när valparna föds :-). Och sen åker jag och hälsar på varje helg när jag är ledig.

Kram

Lyckopiller sa...

Jättefin blogg. Tack för tipset.

Marie sa...

Ohh måste kika in, nyfiken jag blev

Ohh ja, mycket bra låt
kramar

mathilda adamsson sa...

åh, tack ska du ha! :) absolut, jag är kanon nöjd med Inka! tycker det är riktigt syns att vi inte hann träffa henne, men vore kul att träffa "bara"Astrid! ;)