söndag 27 maj 2012

Så har vi firat mig igår



Igår lördag så fyllde jag år. Hela 36 år. Jag funderar skarpt var tiden har tagit vägen. I alla fall så hade vi alla i familjen en härlig dag. Jag och sambon började med att ta en frukost på ett populärt fik efter dalaälven och mumsade goda mackor och en härligt god chokladruta. Sedan kom mina föräldrar och vi fortsatte mumsandet med smörgåstårta och marsipantårta. Avslutade kvällen med en öl. Idag ska jag inviga något av träningsplaggen jag fick av min sambo. Härligt färgglad kan man säga att jag kommer att bli. Jag hoppas att jag sedan slipper att skämmas i den härliga gröna bikinin senare i sommar. Jo jag har också nu anmält mig och Astrid till hundlöpet i September. Så nu måste vi börja träna. Blev bara 5 km men jag tänkte göra 5 bra km :) Tror även att jag ska boka in en hotellkväll till oss och bara njuta. Kanske även Astrid behöver en ny sele att springa i :)

6 kommentarer:

Vicky sa...

Grattis på födelsedagen och till alla fina presenter =)

Ann-Margret o Vinja sa...

GRATTIS på födelsedagen :) Vilken bra dag du verkar ha haft med fina presenter :)
Lycka till nu med löparträningen.

Kram

Lyckopiller sa...

Jättegrattis från oss!

Quila o Ronja sa...

Stort grattis (i efterskott) på din födelsedag!!!
Vilka fina kläder du fick.
Klart du ska boka hotell!!! Det är så mysigt :-)
Kram

Ninni Österholm sa...

Grattis! :D Och kul med hundlöpet! Jag får komma och vara hejaklack förutsatt att det är i Sthlm du ska springa ;)

Hanna aka Lilla My sa...

Grattis i efterskott :)