onsdag 21 december 2011

Vi har annonserat i faraohundstidningen

Ja jag måste ju visa upp våran lilla annons jag skapade till rastidningen nu när den har kommit i brevlådan :) Som Maya och Astrid blev bästa par på stora specialen och det gjorde mig väldigt stolt så måste jag ju få skryta lite. Känns extra roligt nu då Maya är sjuk. Förstår dock inte varför jag inte fick mera färg på hundarna. Men jag tycker att bilden blev fin med den orangatexten. Orignalbilden är den neraför. Tänkte först ha den så men det var svårt att infoga någon text dä alla möjliga färger försvann på nått sätt i bakgrunden. En väldigt enkel annons men jag gillar den.




9 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken perfekt bild...verkligen fin! God Jul önskar jag och flocken dig och kamelerna! Även kattfan kan du hälsa:-)

Grabbarna boys sa...

Den är verkligen jättefin!!!!
Den annonsen ska du vara mycket nöjd med.
Vov o kram!!

Katarina sa...

En jättefin bild!

Britt Marie o Rudi sa...

Snyggt foto! Klart du vill annonsra om dina fina kameler!

[Anna] sa...

Underbar bild!! Blev snyggt med focus på hundarna på den svart vita men tror dom ser "blaskigare" ut pga att bilden är i svart vitt :) Den där bilden gör ju ensugen på en kamel dom verkar så härliga :))

Ann-Margret o Vinja sa...

Vilken läcker bild du har gjort :)
Såklart du måste göra lite reklam för dina fina flickor :)

Kram

Cajsa och Ozzy sa...

Men va fina ni är!!!!=)

Sara sa...

Super fin bild!!!

Quila o Ronja sa...

Åh, vilken jättefin bild!!!