söndag 7 november 2010

Vad kul det ska bli


Nu är det gjort och jag känner mig så nervös. Min Maya fyller 8 år nästa helg och idag har jag anmält henne till Stockholms hundmässa. Så den 19 december ska Maya och jag äntra ringen första gången i veteranklass. Jag är annars väldigt imot att ställa på stora utställningar och har aldrig ställt hund i älvsjömössan. Men nu blir det första gången på många sätt. Jag hoppas att det kommer att bli en roligt upplevelse och att maya tycker att det blir kul. Men att mumsa köttbullar är inte helt fel enligt Maya.

Nu ska vi ladda :))

3 kommentarer:

Helena sa...

Åh, vad roligt! Då ses vi! Solo är anmäld och klar, han också!

kram

Jenny sa...

Jag tror Tommy jobbar den helgen så du kan få övernatta här om du vill.. :)

Anna G sa...

Jag längtar tills Zäta fyller 8, då ska hon nog få komma ut på någon utställning igen. Fast jag ska inte säga för mycket, jag brukar ha mycket planer men sen blir det inte alltid något av det :)